JMango360 winnaar van de beste innovatie award van Meet Magento

29 MEI 2015, AMSTERDAM | PUBLISHED ON MAY 29TH, 2015
Samenvatting
JMango360 heeft de innovatie award in de wacht gesleept bij de allereerste Meet Magento Awards, die donderdag 28 mei werden uitgereikt in de Jaarbeurs in Utrecht. De zes awards werden uitgereikt aan Magento bedrijven die het beste scoren in hun vakgebied of categorie. Zowel de jury als het publiek hebben in grote getalen voor JMango360 gestemd.

JMango360 is een platform waarop gebruikers (zoals webshops of IT solution providers) snel en gemakkelijk m-commerce apps kunnen maken. Door een volledige integratie met Magento is het mogelijk alle producten, prijzen en beschrijvingen met één handeling te importeren en te onderhouden.

De app is gesynchroniseerd met de webshop, waardoor bestellingen hetzelfde kunnen worden afgehandeld en klanten met bestaande gegevens kunnen inloggen. Webwinkels met een eigen mobiele app kunnen volgens het gezaghebbende InternetRetailer rekenen op een verhoging van de mobiele omzet van gemiddeld 30%. Toch hebben veel kleinere en middelgrote webwinkels nog geen app vanwege de hoge financiële en technische drempels. Met het platform-model van JMango360 worden deze barrieres weggenomen.

In januari won JMango360 de Tech Trailblazer Awards voor beste mobiele innovatie.

Eelco van Wijk - Chief Commercial Officer JMango360 - zegt: "We hebben ons product net gelanceerd en het is prachtig dat we nu al deze erkenning krijgen. We hebben meer dan een jaar met het hele team gezwoegd aan een product dat het voor onze doelgroep, reguliere webwinkels, gemakkelijk maakt om mee te kunnen doen in de mobiele race. We wilden het voor hen mogelijk maken om gemakkelijk en tegen geringe kosten een eigen professionele app te hebben, en zo te kunnen blijven concurreren met de grote spelers met de grote budgetten. Deze award is een bevestiging vanuit de doelgroep dat we op de juiste weg zijn. Volgend jaar komen we terug op Meet Magento met nog meer innovatie!"

Guido Jansen - oprichter van Dutchento en Meet Magento NL zegt:

"De plugin die JMango360 heeft ontwikkeld is een uitkomst voor Magento webshop winkeliers die ook graag een app aan hun klanten willen aanbieden voor iOS en Android. De mobile experience is tegenwoordig key en JMango360 speelt hier perfect op in".

Pascal A. Engbers - Blink Interactive/ UTOMO - jurylid van de Meet Magento Awards zegt:

"Alle innovaties scoorden goed qua probleemoplossing maar mijn voorkeur gaat uit naar een oplossing die voor elke Magento webshop interessant is. Momenteel is de mobiele ervaring (apps) zeer belangrijk en JMango360 biedt daar zeer goede oplossingen voor. JMango360 is zeer innovatief, vernieuwend, uniek en onbetwist de winnaar".

Citaten
"We hebben ons product net gelanceerd en het is prachtig dat we nu al deze erkenning krijgen. We hebben meer dan een jaar met het hele team gezwoegd aan een product dat het voor onze doelgroep, reguliere webwinkels, gemakkelijk maakt om mee te kunnen doen in de mobiele race. We wilden het voor hen mogelijk maken om gemakkelijk en tegen geringe kosten een eigen professionele app te hebben, en zo te kunnen blijven concurreren met de grote spelers met de grote budgetten. Deze award is een bevestiging vanuit de doelgroep dat we op de juiste weg zijn. Volgend jaar komen we terug op Meet Magento met nog meer innovatie! " Eelco van Wijk - Chief Commercial Officer JMango360
"De plugin die JMango360 heeft ontwikkeld is een uitkomst voor Magento webshop winkeliers die ook graag een app aan hun klanten willen aanbieden voor iOS en Android. De mobile experience is tegenwoordig key en JMango360 speelt hier perfect op in. " Guido Jansen - oprichter van Dutchento en Meet Magento NL
"Alle innovaties scoorden goed qua probleemoplossing maar mijn voorkeur gaat uit naar een oplossing die voor elke Magento webshop interessant is. Momenteel is de mobiele ervaring (apps) zeer belangrijk en JMango360 biedt daar zeer goede oplossingen voor. JMango360 is zeer innovatief, vernieuwend, uniek en onbetwist de winnaar." Pascal A. Engbers - Blink Interactive/ UTOMO - jurylid van de Meet Magento Awards
Over JMango360

About JMango360

JMango360 is a platform that enables every online retailer to have their own stunning m-commerce mobile app, fully integrated with Magento and Lightspeed. JMango360 was awarded for the Innovation Tech Trailblazer Award and recently for the Meet Magento Innovation Award. JMango360's SaaS model features no set-up costs upfront, only a low monthly fee.

JMango360: Powering Mobile. Empowering Your Business