MultiCopy | The Communication Company lanceert samenwerking met JMango360

29 JANUARI 2015, AMSTERDAM | PUBLISHED ON JANUARY 29, 2015
Samenvatting
MultiCopy en JMango360 lanceren een strategische samenwerking. JMango360 is een tool om professionele native mobiele applicaties eenvoudig te ontwikkelen. MultiCopy maakt hiermee het mobiele kanaal betaalbaar voor haar 55.000 zakelijke klanten. MultiCopy Amsterdam Centrum heeft de primeur en is gestart met het aanbieden van apps aan haar klanten.

MultiCopy | The Communication Company biedt totaaloplossingen in effectieve communicatie voor het MKB. Of het nu gaat om print, direct mailings, interactieve campagnes, websites, e-mailings, sign en autoreclame, promotionele artikelen en nu dus ook professionele apps.

MultiCopy | The Communication Company helpt bedrijven en organisaties bij het bereiken van de juiste doelgroep en om daarmee in contact te blijven. Een app kan onderdeel zijn van een totaaloplossing. Met name op het gebied van design, maar ook bij het samenstellen van de app kan MultiCopy haar klanten veel werk uit handen nemen.

Over JMango360:

JMango360 is een platform dat het MKB (midden-en kleinbedrijf) in staat stelt hoogwaardige native applicaties te ontwikkelen zonder hoge kosten. Dankzij de innovatieve oplossing is het voor ondernemers mogelijk het mobiele kanaal optimaal in te zetten en te concurreren met de grote merken. De consument wil mobiel worden bediend.

Over MultiCopy | The Communication Company:

MultiCopy | The Communication Company is bijna 45 jaar de communicatieondersteuner van ruim 55.000 bedrijven en organisaties in het midden- en kleinbedrijf. Met zo’n 75 vestigingen in Nederland maakt MultiCopy deel uit van Franchise Services Europe dat op haar plaats weer onderdeel uitmaakt van Franchise Services, Inc. Franchise Services is de grootste franchiseketen ter wereld op het gebied van grafische communicatie-oplossingen. Wereldwijd telt deze organisatie in totaal meer dan 1.000 vestigingen in ruim 23 landen.

Noot voor de redactie (niet voor publicatie):

Voor verdere inlichtingen over MultiCopy | The Communication Company en aanvullend (beeld) materiaal kunt u contact opnemen met Myra Dik, Senior Manager Marketing & Communication Support. Stuur een mail naar m.dik@multicopy.nl of bel: 06-51 98 03 88.

Voor verdere inlichtingen over JMango360 kunt u contact opnemen met Maarten Schuiling, Chief Commercial Officer op 020-240 25 67 of per mail maarten@jmango360.com.

Citaten
"Er was meteen een klik tussen ons en MultiCopy. Beide organisaties richten zich op het MKB waarbij JMango360 perfect past in de aspiraties van MultiCopy. Ik verwacht een succesvolle samenwerking en die verwachting is bevestigd door de reacties tijdens de jaarlijkse conventie. Er liggen veel kansen voor vakmensen en ondernemers die vooruit denken en eenvoudig via MultiCopy en JMango360 het mobiele kanaal willen betreden. " Maarten Schuiling, JMango360’s Chief Commercial Officer
"MultiCopy | The Communication Company is steeds op zoek naar vernieuwing. De verkoop van mobiele applicaties past perfect in onze dienstverlening. De eerste reacties zijn overweldigend en de samenwerking met JMango360 loopt heel soepel en vlot. Dit is zeker een gebied waar groeikansen liggen." Annette Dales, Directeur MultiCopy Nederland
"Ook voor technologiebedrijf Koning & Hartman wordt het mobiele kanaal steeds belangrijker. We zijn zeer te spreken over onze partner MultiCopy die een app voor ons ontwikkelt ter ondersteuning van onze dienstverlening en klanttevredenheid. Onze eerste app voor klanten gaat binnenkort live en naar verwachting zullen er nog vele volgen. " Rowena Ladeur, Marketing Manager Koning & Hartman, klant van MultiCopy Amsterdam Centrum
Over JMango360

About JMango360

JMango360 is a platform that enables every online retailer to have their own stunning m-commerce mobile app, fully integrated with Magento and Lightspeed. JMango360 was awarded for the Innovation Tech Trailblazer Award and recently for the Meet Magento Innovation Award. JMango360's SaaS model features no set-up costs upfront, only a low monthly fee.

JMango360: Powering Mobile. Empowering Your Business